garpenblogg

Inlägg publicerade under kategorin U-kullen, födda 2004

Av Maria - 21 maj 2011 14:44

  

åtminstone tror jag det är vad han gör :-) Kan tänka mig att han inte vill återvända till de mer sydliga breddgraderna efter denna härliga semester med sin flock. Tack matte Sofia för bilden!

Av Maria - 8 maj 2011 13:30

LP1 Garpenborg's UnicornicoAtomico "ALFONS"

GRATTIS!!!
att med ett uppehåll på 3år från lydnadstävlande kliva in och kamma hem ett första pris är helt otroligt starkt. Med två förstapris sedan tidigare så är nu titeln LP1 i hamn. Alfons Alfons, vad ska vi säga, vi är så förbannat stolta helt enkelt

Kram till dig & matte Sofia!

 

Av Maria - 2 maj 2011 21:31

Vi har en totaltrevlig labbekille här på besök vid namn Ior. Irma "jäklas" förstås med den snälle tålige herren och om han mot förmodan vill säga till henne lite lätt (med all rätt) - ja då pilar hon iväg till gammelmormor Vera som med en blick låter honom förstå att det bara är hon som har rätt att säga till den lilla plågan

  

Ior som har ett hjärta av guld vankar då snällt iväg. Två minuter senare busar han och Irma återigen för fullt :-) Han gillar att hämta pipleksaker och gå fram till Irma och ropa "kom och ta mig om du kan!" sedan pilar han iväg för allt vad tygeln håller- Irma som aldrig lekt den leken tidigare i livet är överförtjust- dom är superroliga att kolla på kan jag lova.

Av Maria - 25 april 2011 13:00

men det var bara en som klarade sig undan,,,

 

skyldig? jag?

fattar inte vad ni pratar om

 

Av Maria - 24 april 2011 15:02

badar ute vid revudden, där stötte dom på Wita & Queenie- ibland är staffevärlden liten! Från vänster:
G-borg's Globetrotter "Totte", Hoppinghams Tiger Lily, G-borg's Unicornico "Alfons"

 



Av Maria - 12 april 2011 21:02

sitter och myser på tomten, härligt att hon bara sitter & tar det lugnt tänker jag. Men så ser jag att munnen ser liiiite skum ut. Närbild avslöjar att det utan tvivel smugit sig in en sten i munnen på Veris peris. Hon bara sitter där och hoppas jag inte ska upptäcka det hela. ..  

   

Av Maria - 10 april 2011 09:54

hittade oxå det han letade efter. Som en naturkatastrof tar han sig fram i skogen, sedan med skanken i munnen ser han cool & värdig ut :-)

         

Av Maria - 2 april 2011 10:51

ja, så här ser det numer ut hos oss, har ännu inte helt vant mig vid synen, men jag vet att det inom kort kommer kännas som att hon alltid varit en del av vår familj. Precis som med en nyfödd bebis. Första veckorna förundras man konstant och sedan rätt som det är kan man inte ens komma ihåg hur livet var innan den nya lille fanns

 

nu bär det av på avelskonferens för min del, lämnar host & snor bakom mig för några timmars intensiva RAS samtal- härligt! 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards