garpenblogg

Alla inlägg under februari 2012

Av Maria - 29 februari 2012 15:44

Alexander dippar på så vis att hans gurka eller morot räcker hur länge som helst medans dippen i skålen långsamt försvinner :-)

 

Av Maria - 29 februari 2012 14:52

Här en bild på SE UCH, NO UCH Garpenborg's Toscana "Troja" som gillar att bära kottar, alla har vi våra egenheter och som matte till en stenbärare så måste jag säga att kottar nog har en hel del fördelar :-)

Tack husse Arne för bilden!

 

Av Maria - 28 februari 2012 13:14

och jag kan säga dig vem du är....


på andra ställen uttrycks det.."Säg mig vem du umgås med och jag ska säga dig vem du är"


nå det jag skulle säga med det var att dessa underbara tulpaner var till mig från fina Hanne    och dom levererades till min dörr av fina Tina 


Två av mina vänner, och jag insåg då att jag verkligen hoppas att ovanstående citat stämmer :-)

  

Hanne- ser du hur underbart vackra dom är! Stort tack, dom lyser verkligen upp min vardag

Av Maria - 28 februari 2012 11:47

Idag fyller T kullen hela 9år! Det är ett lätt datum för mig att minnas då dom är födda på min namnsdag :-)

Fem vackra staffar tittade ut 28e feb 2003, Tyrann, Tudor, Troll, Toscana & Tindra


Garpenborg's Tindra "Julia" finns inte längre med oss och i veckan fick vi reda på att Toscana "Troja" har fått cancer i käken, men att hon för stunden mår bra, vi hoppas det håller i sig. Tyrann "Tello" mår prima enligt samtal idag pigg & glad och knappt ett grått strå, de andra pojkarna har vi inte hört något av så vi lever efter devisen att inga nyheter är goda nyheter :-)
 

Av Maria - 28 februari 2012 11:02

denna chockrosa äggkartong! Tur att ägg är något som det går åt mycket av här hemma så det var helt harmlöst att den fick följa med hem. Skulle nog köpa det mesta om det kom förpackat i den här fantastiska färgen :-)

     


Av Maria - 27 februari 2012 10:45

Irma, Kristoffer och jag kilade iväg häromdagen och gav bort lite av vårat gamla bröd till hungriga fåglar


   


en JesusAnd :-)

   

Irma spejar och önskar att jag skall tappa kopplet,,,

 

Av Maria - 25 februari 2012 14:33

en liten liten Elsa

 


   som nu har blivit en något större Elsa....

  

(Garpenborg's Gudinna)

tack till husse Linus för bilderna på er fina tjej

Av Maria - 24 februari 2012 14:15

kom tillbaka på precis så som Kicki förutspådde, C bak och UA fram *nöjda & glada* är vi över det. Dock hoppas vi att ha  ns korsband bättrar på sig, detta förbaskade hala underlag är inte så lätt att ta sig fram över när man sträckt sig sedan tidigare, stackarn.

Här några bilder på gullungen som matte Carina skickat


nedan med storebrollan Jojje :-)

Han verkar gilla att vila den gode Vilde


   

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards