garpenblogg

Direktlänk till inlägg 16 september 2012

Killarna & jag på solvalla

Av Maria - 16 september 2012 23:21

medans Matthias är i london för att förkovra sig på rasen så är jag hemma med hundar & barn. Idag var det läge att göra något som var hundfritt, dels för att kunna ge barnen bättre uppmärksamhet som ju behövs när man är iväg sådär, men oxå för att jag gissar att de fyrbenta behövde lite paus från skrik, bråk och hårdhänta kramar en stund :-)

     

barnen var lyriska, man kommer ju så nära hästarna på valla, underbart! Och att få hälsa på mormor var inte helt fel heller för dom här två små "mormorsgrisarna"

Sedan fanns där en skoj hoppborg prydd av ett hästhuvud som ej kom med på filmen :-) Här spenderades resten av eftermiddagen och nu har jag två mycket trötta barn uppe i sovrummet

superbra av Solvalla!
  

 
 
Tina

Tina

17 september 2012 13:02

Vad kul!
Jag har bara varit där på lopp en enda gång - läckert när hästarna springer allt vad de kan förbi, alldeles nära - fast jag fick inte hoppa hoppborg...

http://wwww.tinric.com

Maria

17 september 2012 14:38

men då får vi gå tillsammans nån gång, dit går d ju bra att ta med hundarna oxå!
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 9 april 2018 16:54

Under en heldag så kommer ni få prova på allt vad viltspår innebär.. ingen förkunskap krävs alls utan detta är en kurs inriktad just för nybörjare alt att man provat på lite men känner att man behöver ytterligare stöd.    Det är verkligen en perf...

Av Maria - 24 mars 2018 09:26

Hej och varmt välkommen till Garpenborgs kennelträff fredagen 30e mars Här kommer vi försöka sammanfatta allt ni kan tänkas behöva veta inför dagen    Var? Stockholms Hundsportcentrum i Uppl.Väsby (vägbeskrivning i separat fil) När? Vi börja...

Av Maria - 14 mars 2018 15:48


Den stolte fadern

Av Maria - 14 mars 2018 15:31


HD:B ED:ua Öga:ua L2HGA&HC: Gen.clear BPH: genomförd, skottfast Mamma till kennelns K3 kull ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards