garpenblogg

Direktlänk till inlägg 14 maj 2013

Vi passerar Gränna

Av Maria - 14 maj 2013 10:49

Ett ställe man som staffemänniska är väldigt bekant med :)
Undras just hur många specialer jag varit på här genom åren, de flesta minns jag väl. Mängder av hårt arbete, för såklart att man hjälper till att jobba när man är där, oavsett om man är ansvarig eller inte. I flera år arrangerade jag specialen tillsammans med, den gör de flesta välbekanta, Catarina Ericson. Vi var ambitiösa som sjutton och såfort som BIR & BIM blivit utsedda så började vi förbereda nästa års special :) Ja det var tider det. Minns oxå förstås det året som min egenuppfödda tik Prillan blev BIR, minns hur det kändes att krama om hennes matte Pia där i ringen, den där bubblande glädjen. Året efter tog Prillan hem certet på vad som måste varit den första officiella specialen. Brains & beauty som LP1 Garpenborg's Mango vann ett år är oxå ett härligt minne <3 Förra årets finfina placeringar i lydnaden värmer fortfarande dom med
Gränna- vi lär ses igen!

 
 
Ingen bild

Anne-Lian

14 maj 2013 14:19

Ja, jag kommer också ihåg de åren. Hur man riktigt längtade att komma ner och hjälpa till att bygga upp inför utställning samt den gemensamma grillkvällen. Vilken uppståndelse (positiv) det blev då Prillan vann, jag tyckte hon var så söt! Hoppas vi får många flera år att skapa gemensamma minnen i Gränna!

Maria

15 maj 2013 13:31

Ja d var tider det :) man tyckte d var stort och många hundar, men jämför man med nu så var d förstås pyttigt :) iof kanske inte alltid större är bättre, även om det är skoj att Gränna är så uppskattat.
Ja det blev det, och jag har en känsla av att vi då var mer ovana vid att tikar vann BIR
Hoppas jag oxå!! Vi biter oss kvar både du & jag :) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 9 april 2018 16:54

Under en heldag så kommer ni få prova på allt vad viltspår innebär.. ingen förkunskap krävs alls utan detta är en kurs inriktad just för nybörjare alt att man provat på lite men känner att man behöver ytterligare stöd.    Det är verkligen en perf...

Av Maria - 24 mars 2018 09:26

Hej och varmt välkommen till Garpenborgs kennelträff fredagen 30e mars Här kommer vi försöka sammanfatta allt ni kan tänkas behöva veta inför dagen    Var? Stockholms Hundsportcentrum i Uppl.Väsby (vägbeskrivning i separat fil) När? Vi börja...

Av Maria - 14 mars 2018 15:48


Den stolte fadern

Av Maria - 14 mars 2018 15:31


HD:B ED:ua Öga:ua L2HGA&HC: Gen.clear BPH: genomförd, skottfast Mamma till kennelns K3 kull ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards