garpenblogg

Alla inlägg under september 2014

Av Maria - 13 september 2014 06:42

Vi promenerade rakt in i en rovfågels frukost nyss, vad d var för sorts fågel har jag ingen aning om men frukosten bestod av en hare i alla fall
Hundarna uppskattar den typen av överraskningar i Solvalla skogen, även om mina axlar inte direkt håller med :)

Av Maria - 11 september 2014 15:53

Bilder vi fått från Umas matte Anette <3 går inte att ta miste på att den lilla vita tösen lever det bästa av liv <3
Stort tack Anette - både för alla bilder & uppdateringar utan även för all kärlek som flödar

Av Maria - 10 september 2014 06:20

Hoppas ni alla får en härlig dag <3

Av Maria - 9 september 2014 19:30

Inte av vin eller konst direkt, men däremot av något så oglammigt som bajspåsar...
Mot bättre vetande köpte jag tre rullar för 39kr på Coop, optimistiskt av mig, men färgen tilltalade mig :) bra var dom direkt inte. De bästa har trots allt skk - inte så mkt att säga om den saken. Tjocklek, inga knythandtag, ok färg samt rejäl mängd på rullen- det är det som är viktigt

Av Maria - 9 september 2014 19:24

Både i vårt och hundarnas tycke - det är kö för att få en sittplats där när det är tandborstning :)

Av Maria - 9 september 2014 06:31

Har tröttnat lite på ängarna och har senaste dagarna letat ny morgonrunda, Solvallas skog och parkering blev det idag. Härligt! Dock måste jag kolla upp vilken tid de börjar köra på motionsbanan i skogen, onödigt att skrämma slag på någon stackars häst tänker jag

Av Maria - 7 september 2014 11:07

Gårdagen bjöd på ytterligare glädje då kennelns första viltspårschampion korades, SE UCh, NO UCh, LP1, SE VCh Garpenborg's Globetrotter är numer en välmeriterad herre :) att sedan få till det lagom till sin fyraårsdag blir extra roligt.

En styrka för oss som uppfödare är att vi har väldigt många valpköpare som fortsätter träna & tävla under lång tid med sina hundar. Vanligt annars är att de första två åren av hundarnas liv är de då allt liksom ska ske. Sedan skaffar man sig nytt intresse eller ny hund - lägger ingen värdering i det utan kan bara konstatera att det är med glädje vi ser att hundar med prefixet Garpenborg fortsätter att imponera oavsett ålder.

Tex har vi glömt att säga att rallymästarinnan Garpenborg's Wanessa "Wita" kvalade in till SM i rallylydnad i år, 8år gammal <3 <3

Blommor från oss till er!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards