garpenblogg

Direktlänk till inlägg 24 november 2012

Älskade blogg & Älskade N valpar

Av Maria - 24 november 2012 21:04

åååh vad jag saknar bloggen när jag inte hinner med den! Här hemma har vi haft dels valpleveranser med allt vad det innebär, vi har även parningsbestyr och födelsedagsbestyr, samt förberedelsebestyr inför morgondagens evenemang (läs gärna mer om det på www.ssbtk.se) Mao har det inte gått någon nöd på oss alls!


här ett par bilder på de fyra valpar vi nu har hemma. Söta som attans och vilda som sjutton!

Kristoffer utbrast med gråten i halsen i onsdags morse, när det gått upp för honom att M kullen hade flyttat, att "AAAAALLAAAA våra valpar är borta" När vi påpekade att vi faktiskt har fyra stycken kvar samt fem vuxna, svarade han hulkande att fyra valpar ju nästan inte är några valpar alls, ynkligt var ordet för dagen när det kom till hundbeståndet mao.

Så kan man förstås känna, själv känner jag att det känns alldeles lagom- även om M kullen faktiskt var 6st änglar   


   


 
 
Ingen bild

Birgitta med Cinnamon o Nova

24 november 2012 22:51

Men den lilla som är mörkast i huvudet är ju bara för söt.Ser så butter ut,älskar det :-D Hur söta som helst hela bunten,fast dom "bara" är 4 stycken

Maria

25 november 2012 11:32

ha ha- härligt att du inte låter dig nedslås av det ynkliga antalet :-)
Ja han är en läckerbit utan att överdriva :-)
kram till dig & dina brudar!

 
Ingen bild

Rebecca

25 november 2012 14:35

Hejsan! Ville bara lämna ett litet tassavtryck, jag hittade din blogg igår och satt fast hela kvällen och sträckläste, du skriver så himla fint och humoristiskt, och bilderna är otroliga! :) Jag har själv en staffetös som heter Idun, och som faktiskt är från Elielunds E-kull, har ju sett att Susanne figurerar här i bloggen med. Elielunds Edith Piaf närmare bestämt :)Jag blir så otroligt sugen på en till liten betonggris när jag ser dina fina vovvar. Hoppas allt är väl med er och tack för rolig läsning! /Rebecca

Maria

25 november 2012 14:57

Hej
men vad supergulligt av dig- tack!
Hoppas du kommer tillbaka och hälsar på oss
varma hälsningar från mig & gänget

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 9 april 2018 16:54

Under en heldag så kommer ni få prova på allt vad viltspår innebär.. ingen förkunskap krävs alls utan detta är en kurs inriktad just för nybörjare alt att man provat på lite men känner att man behöver ytterligare stöd.    Det är verkligen en perf...

Av Maria - 24 mars 2018 09:26

Hej och varmt välkommen till Garpenborgs kennelträff fredagen 30e mars Här kommer vi försöka sammanfatta allt ni kan tänkas behöva veta inför dagen    Var? Stockholms Hundsportcentrum i Uppl.Väsby (vägbeskrivning i separat fil) När? Vi börja...

Av Maria - 14 mars 2018 15:48


Den stolte fadern

Av Maria - 14 mars 2018 15:31


HD:B ED:ua Öga:ua L2HGA&HC: Gen.clear BPH: genomförd, skottfast Mamma till kennelns K3 kull ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards