garpenblogg

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Maria - 20 november 2012 01:45

ägnar sig M valparna åt lite olika saker. Bla så burtränar Midas & Putte och lilla fröken My tuggar på tuggben   

Det kommer bli tomt utan dessa valpar, och jag tror att den främsta orsaken till att dom varit så lätta att ta hand om alla 8 veckorna varit att dom gör sina behov i valplådan! Alltså jag vet inte hur många kullar som passerat (jo det vet jag men timmen är sen och jag orkar inte räkna efter nu) men en sak vet jag med säkerhet- INGEN kull har varit så renliga som denna! Tänk att man efter 20års uppfödning äntligen skulle få vara med om detta. *lycka*  Dom är alltså lösa här i valprummet hela tiden och när de behöver bajsa (och ofta även för att kissa) så skuttar dom tillbaka till lådan (som de vuxit ur) och gör det hela där på tidningarna. Helt magiskt. Och jag inser att det nog bara är vi uppfödare till *låt oss bajsa överallt helatiden och trampa runt i det så mycket det bara går* raser som förstår storheten i detta   

       


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards