garpenblogg

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2012

Mera M bebisar

Av Maria - 5 oktober 2012 16:50

lika söta som alltid ligger dom här och vilar hos sin mamma :-) Idag kommer det hit en veterinär och skall dels besiktiga lilla Lisa (för försäkringensskull) och dels lyssna på en av valparna som jag oroat mig lite över då jag lyssnat på andningen. Men samtidigt innerst inne känner jag på mig att det mest är en noja från när Lucilles bror Laban dog så där hastigt. Det liksom blir som en oro i kroppen och detta är nog ett symptom på det mer än ett symptom på själva valpen - men hellre än att jag ska oroa mig så får jag ta och kolla upp det helt enkelt. Nå, jag återkommer med info om dels hur veterinären var - har aldrig testat henne tidigare- och förstås hur det gick med allt

-ciao så länge!


         

 
 
Tina

Tina

5 oktober 2012 17:08

Ååååå nu måste jag ÅÅÅa mej igen!
De är så häftiga när de byter färg så där och jag ser nog att Barbro håller lite extra koll på den där supersöta tjejern med bläsen - suck....

Skönt att du tror att du vet att du har en nojja och att du bara ska kolla upp den - då är nog nojjan borta snart :0)
Kram kram

http://wwww.tinric.com

 
Ingen bild

M Hedström

5 oktober 2012 17:10

Håller tummarna för att allt går bra!

 
Ingen bild

Birgitta med Cinnamon o Nova

5 oktober 2012 19:31

Dom är så helt underbara.Barbro ser ut att vara en toppenmamma.Måste ju säja att den lilla ljusa som ligger vid Barbros tass som har det bruna i det vita på magen bara är sååååå sööööt:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 9 april 2018 16:54

Under en heldag så kommer ni få prova på allt vad viltspår innebär.. ingen förkunskap krävs alls utan detta är en kurs inriktad just för nybörjare alt att man provat på lite men känner att man behöver ytterligare stöd.    Det är verkligen en perf...

Av Maria - 24 mars 2018 09:26

Hej och varmt välkommen till Garpenborgs kennelträff fredagen 30e mars Här kommer vi försöka sammanfatta allt ni kan tänkas behöva veta inför dagen    Var? Stockholms Hundsportcentrum i Uppl.Väsby (vägbeskrivning i separat fil) När? Vi börja...

Av Maria - 14 mars 2018 15:48


Den stolte fadern

Av Maria - 14 mars 2018 15:31


HD:B ED:ua Öga:ua L2HGA&HC: Gen.clear BPH: genomförd, skottfast Mamma till kennelns K3 kull ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards