garpenblogg

Direktlänk till inlägg 13 april 2012

Pimpade mitt skrivbord

Av Maria - 13 april 2012 14:38

och hoppades på att lusten att jobba med alla dessa måsten skulle öka- men icke. Istället sitter jag här och funderar,,,


Senaste nr av Hundsport har ju nu hittat sin väg fram till de flestas brevlådor och personligen grät jag en skvätt av lycka när jag läste texten! (sant) Jag hade känt mig så orolig för vad som komma skulle, det kändes som att fallgroparna var många och artikelförfattarinnan lyckades undvika dem alla! Helt otroligt befriande.


Att sedan få glädjas över att se våra två vinnarannonser på Yoyo & Vera samt Sofias på Totte & Agnetas på Josef var superskoj, Dom var både fina och satt på ett superställe.

Det som förvånade mig var att inte fler staffuppfödare hade tagit tillfället i akt och köpt annonser. Det var vi och Sandstaff i ensamt majestät.


För er som inte visste så kostar en vinnarannons 900kr och man behöver inte ha en drös av titlar att lägga ut,,, Man kan lägga ut den i vilket nr av Hundsport som helst. Sedan är det förstås roligare att välja ett nr där just ens egen ras har presentation... fast att nu då vänta i ca 25år tills nästa gång kanske är lite lång tid? Så jag föreslår att ni kör på istället redan i nästa nr kära vänner! ÖS PÅ! Skulle älska att se fler staffar i Hundsport :-)

Sänd in en snygg bild på er staff till marianne.juberg@swipnet.se  och betala in 900kr   


 



 
 
Ingen bild

Kristin & Buster

13 april 2012 16:24

Grattis till de fina bilderna i hundsport. Jag har visat för alla jag känner och sagt att detta är hundar från Busters uppfödare och att lilla Vera är den hunden som rymde in i bilen för att få träffa Buster ;)

Maria

13 april 2012 17:10

Halloj,
ja det var roligt att annonserna blev så bra, verkligen värt 900kr/st tycker jag.

mmm, Vera med sin sten. Tänk att hon har rymt 2ggr i sitt liv på promenad, båda ggr för att hon trott att hon sett Buster! Det har jag nog glömt att berätta för dig. Hon hade ju rätt i att det var rottweilerhanar- dock inte Buster men det var ju värt ett försök
:-(
kram

 
Ingen bild

Ullis

13 april 2012 19:55

Jättefina bilder! Jag blev nästan lite mallig, fast jag inte känner dig. Det känns som jag gör det genom Marianne!
Du verkar vara en fantastisk uppfödare och en ännu mer fantastisk människa. Hundvärlden skulle behöva fler Marior!
Kramar från Ullis och dvärgarna i Vallentuna.

Maria

13 april 2012 22:09

men GUD vilken gullig kommentar!!! åh, så blev min fredagskväll en toppenkväll
TACK!

 
Ingen bild

Anki Watz

13 april 2012 23:28

Kastade mig över Hundsport när den kom. Jag som försökt ta till mig allt om Staffen som ras läste artikeln med förväntan. Jag tycker att den hade en jätte bra balans och med många goda råd till vilken valpköpare (oavsett ras) som helst faktiskt. Måste kännas härligt att få figurera i pressen som ni fick, för i oss alla bor väl en liten linslus. Och vilka härliga hundar!

Maria

14 april 2012 00:10

Hejdär,
men vad skoj att du upplevde den positiv, precis som jag. Balansen var på pricken och glädjen förmedlades tydligt.

Åh ja, klart det var roligt att våra annonser syndes så bra, var bara förvånad över att fler inte tog chansen. Vinnarannonser finns ju i nästan varje nr av HS och genom alla alla år :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 9 april 2018 16:54

Under en heldag så kommer ni få prova på allt vad viltspår innebär.. ingen förkunskap krävs alls utan detta är en kurs inriktad just för nybörjare alt att man provat på lite men känner att man behöver ytterligare stöd.    Det är verkligen en perf...

Av Maria - 24 mars 2018 09:26

Hej och varmt välkommen till Garpenborgs kennelträff fredagen 30e mars Här kommer vi försöka sammanfatta allt ni kan tänkas behöva veta inför dagen    Var? Stockholms Hundsportcentrum i Uppl.Väsby (vägbeskrivning i separat fil) När? Vi börja...

Av Maria - 14 mars 2018 15:48


Den stolte fadern

Av Maria - 14 mars 2018 15:31


HD:B ED:ua Öga:ua L2HGA&HC: Gen.clear BPH: genomförd, skottfast Mamma till kennelns K3 kull ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards