garpenblogg

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Maria - 3 november 2011 05:39

titta här vad fina bilder på RLD N Garpenborg's Wanessa "Wita" och Fantazmic Bonza Mates "Rex" dotter Hilda vi fått i brevlådan i morse! Hilda är dryga 3år gammal och tränar både lydnad och agility med duktiga lillmatte Ebba på lidingöBK. Samtidigt passade jag på att kika lite på bilder från när A kullen var små, Hildas familj kom ofta och hälsade på och jag minns hur vi förundrade oss över hur oerhört TREVLIGA alla barnen (ja ni vuxna oxå-men det är ju inte lika ovanligt om man säger så :-) var! För det mesta tycker jag det känns som att barnfamiljer INVADERAR hemmet (gäller även min egen- även fast jag inte vill att det ska vara så) Men fam Lindholm gjorde inte det, alla var pigga, pratglada och väluppfostrade. Hur uppfriskande som helst. Och hur uppfriskande är det inte att titta på denna söta tjej! Tack Ebba för mail och bilder!

     

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards