garpenblogg

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2010

dra ett staffestrå till stacken

Av Maria - 8 oktober 2010 23:40

vi behöver alla små strån (eller i detta fall enkätsvar) som vi kan få!

klicka på länken och lägg en stund på att svara på frågorna så hjälper ni oss uppfödare i vår strävan att bli bättre


STAFFEKLUBBENS HÄLSOENKÄT


tack   

     


 
 
Ingen bild

M Hedström

9 oktober 2010 07:55

Nu har jag dragit mitt strå till stacken : )
Ska iväg och träna så det gick fort, men jag tror att jag fick med allt.

 
Ingen bild

Erica

9 oktober 2010 08:50

Eh, hitte-stafford från Irland? ;)

 
Ingen bild

Jessica

9 oktober 2010 11:26

Oh vilken underbar bild! Ska svara på enkäten senare i em. Kram och trevlig helg!

 
Ingen bild

Maria

9 oktober 2010 15:46

vad glad jag blir över att läsa kommentarer samt mail från er där ni berättar om att ni fyllt i enkäten- GULD! Det är så lätt att tro en massa och nu om några veckor ska det bli spännande att se hur det står sig i jämförelse med vad vi fått in. Kom just på om vi frågat någonstans efter detta otyg att sätta i sig saker & ting! *funderar* känns som en miss från vår sida- för hade det varit med hade jag ju fått fylla i det för Vera. Man kan säga att det inte har något med hälsa att göra, MEN samtidigt så om det nu förekommer på lite bredare front än bara hos oss *ler* så kan det vara bra att i så fall informera/varna nyblivna ägare om den saken....
nå, bara tankar,,,kommer nog fler

 
Ingen bild

Maria

9 oktober 2010 15:47

glömde; Erica näe :-) MEN visst vore det väl något för någon att ta tag i? Skulle gärna ta del av en dylik enkätsammanställning.
kram

 
Marianne

Marianne

9 oktober 2010 20:01

Kevin fick opereras för päls i magen - 1993 och inte en Garpenborgare, så ni är nog inte ensamma ;-)

http://winniehurst.bloggagratis.se

 
Elin

Elin

10 oktober 2010 00:22

Spred vidare hälsoenkäts länken till staffe forumet jag hänger på. =)
Och det vart positiva reaktioner därifrån och ett gäng som fyllde i den :D
kram

http://emblaoalte.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Åsa

10 oktober 2010 18:30

Nu har jag fyllt i för båda men tror jag missade att skriva ja på malign tumör på Odessa...går det att ändra på?
Grattis till Yoyo och Babsan!
Vi hade det så mysigt med valparna och Tösen:-)

 
Ingen bild

Maria

10 oktober 2010 19:08

Härligt att ni haft det bra! tack för hjälpen.
Jo, fyll i en gång till, så tar vi bort den första du fyllt i
kram

 
Tina

Tina

11 oktober 2010 12:05

Så där ja!
Nu har jag fyllt i tre stycken!

http://www.tinric.com

 
Elin

Elin

11 oktober 2010 16:50

Fyller i så fort röntgen svar och allt kommit. Vi har fått tid på Albano för röntgen wee! Äntligen har jag tagit tag i det.
Responsen på staffe forumet är jätte bra oxå, massa som fyller i och tycker enkäten är jätte bra!
kram

http://emblaoalte.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 9 april 2018 16:54

Under en heldag så kommer ni få prova på allt vad viltspår innebär.. ingen förkunskap krävs alls utan detta är en kurs inriktad just för nybörjare alt att man provat på lite men känner att man behöver ytterligare stöd.    Det är verkligen en perf...

Av Maria - 24 mars 2018 09:26

Hej och varmt välkommen till Garpenborgs kennelträff fredagen 30e mars Här kommer vi försöka sammanfatta allt ni kan tänkas behöva veta inför dagen    Var? Stockholms Hundsportcentrum i Uppl.Väsby (vägbeskrivning i separat fil) När? Vi börja...

Av Maria - 14 mars 2018 15:48


Den stolte fadern

Av Maria - 14 mars 2018 15:31


HD:B ED:ua Öga:ua L2HGA&HC: Gen.clear BPH: genomförd, skottfast Mamma till kennelns K3 kull ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards