garpenblogg

Direktlänk till inlägg 31 juli 2013

Prishylla, snyggingar & ny kategori

Av Maria - 31 juli 2013 14:17

jo, nu har jag lagt till kategorin "planerade parningar" har inte velat göra det tidigare då jag ändå tyckt att den passar bäst att ha enbart på hemsidan, men nu har jag insett att många spekulanter oxå hittar hit och att det kanske är dumt att inte göra någon reklam alls för det som komma skall :-) Reklam är inte min starka sida, men sådana sidor är väl till för att förbättras gissar jag.

Och på tal om just reklam så tröttnar jag ju aldrig på att blogga om Agnetas Josef, dvs LP1, RLD N, RLD F, RLD A, RLD M Garpenborg's Gregorious    han har nu fått sig en tjusig prishylla hemma hos sig, och den ser härligt sober ut måste jag säga - jag som annars inte är något stort fan av rosetter. Kanske för att jag inte har några i just färgerna röd/svart/gula?? :-)

 

det är förstås Rallylydnaddiplom och "vanligt" lydnadsdiplom men även en blågul certrosett & rödgul BIR rosett som tornar upp sig, nice nice   


Och denne fine herre skall, om allt går vägen, paras med Ulla & Rex fina dotter Garpenborg's Hafida i oktober.

 


nedan en bild på dem tillsammans samt lite information om dessa två gullungar

Parning planeras i okt, leverans i feb. 2014. Inavelsgrad 3,1%

 

Rasens första Rallylydnadsmästare!

LP1, RLD N, RLD F, RLD A, RLD M

Garpenborg’s Gregorious

                      HD:                B/C
                      ED:                Ua/L

                      Öga:              2X UA

                      L2HGA & HC: Gen.clear

                      BPH:              Genomförd, skottfast

                      Utställd:        Cert & BIR

                      Övrigt:           Lydnadsdiplom i lydnadsklass 1


                      Garpenborg’s Hafida

                      HD:                A
                      ED:                UA

                      Öga:              2X UA

                      L2HGA & HC: Gen.clear

                      BPH:              Genomförd, skottfast

                      Utställd:        VG

 
 
Marianne

Marianne

1 augusti 2013 13:28

Mmm, röd/svart/gult skulle vara väldigt trevligt... Bootcamp Johansson eller Lilja får det alltså bli för nästa hund :)

http://winniehurst.bloggagratis.se

Maria

1 augusti 2013 14:15

eller hur! och kanske man själv skulle gå i bootcamp hos Elin hahah

 
Ingen bild

Carina

1 augusti 2013 23:41

Ni är SÅ DUKTIGA!!
Riktigt imponerad!
Bra jobbat Agneta!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 9 april 2018 16:54

Under en heldag så kommer ni få prova på allt vad viltspår innebär.. ingen förkunskap krävs alls utan detta är en kurs inriktad just för nybörjare alt att man provat på lite men känner att man behöver ytterligare stöd.    Det är verkligen en perf...

Av Maria - 24 mars 2018 09:26

Hej och varmt välkommen till Garpenborgs kennelträff fredagen 30e mars Här kommer vi försöka sammanfatta allt ni kan tänkas behöva veta inför dagen    Var? Stockholms Hundsportcentrum i Uppl.Väsby (vägbeskrivning i separat fil) När? Vi börja...

Av Maria - 14 mars 2018 15:48


Den stolte fadern

Av Maria - 14 mars 2018 15:31


HD:B ED:ua Öga:ua L2HGA&HC: Gen.clear BPH: genomförd, skottfast Mamma till kennelns K3 kull ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards