garpenblogg

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2012

Min konstnär delegerar

Av Maria - 30 augusti 2012 11:09

ja pärlplatteskapandet har dalat något här hemma, men lite då & då bestämmer sig K för att det är dags att skapa och plockar fram alla doningar. Fast mitt i detta dyker det rätt som det är upp något spännande barnprogram som bara måste kikas på och då delegerar han arbetet till mig,,,

Jag får vad han anser vara oerhört tydliga instruktioner, efter en stund sker inspektion som jag dessvärre sällan passerar helt & hållet :-)
 

K suckar och flyttar med mycket möda och stort besvär några pärlor hit & dit. För mig ser det likadant ut, men men vem är jag att avgöra detta? Inser ju att alla stora gamla konstnärer haft ett gäng lärlingar som reproducerat deras verk, kanske har Rembrandt på liknande vis passerat tavlorna och suckat djupt och rafsat till sig en pensel och korrigerat

vem vet vem vet

nu vet jag att det är dags för en promenix med de fyrbenta 

 
 
Marianne

Marianne

30 augusti 2012 22:43

Att delegera är en konst i sig, kan vara bra att utveckla den talangen tidigt...

Ses i morrn!

http://winniehurst.bloggagratis.se

Maria

1 september 2012 10:50

med facit i handen borde vi delegerat utst i högbo till någon annan,,,,,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 9 april 2018 16:54

Under en heldag så kommer ni få prova på allt vad viltspår innebär.. ingen förkunskap krävs alls utan detta är en kurs inriktad just för nybörjare alt att man provat på lite men känner att man behöver ytterligare stöd.    Det är verkligen en perf...

Av Maria - 24 mars 2018 09:26

Hej och varmt välkommen till Garpenborgs kennelträff fredagen 30e mars Här kommer vi försöka sammanfatta allt ni kan tänkas behöva veta inför dagen    Var? Stockholms Hundsportcentrum i Uppl.Väsby (vägbeskrivning i separat fil) När? Vi börja...

Av Maria - 14 mars 2018 15:48


Den stolte fadern

Av Maria - 14 mars 2018 15:31


HD:B ED:ua Öga:ua L2HGA&HC: Gen.clear BPH: genomförd, skottfast Mamma till kennelns K3 kull ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards