garpenblogg

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2011

Nästan lite gränsfall

Av Maria - 14 oktober 2011 14:42

kan inte bestämma mig för om det som hände igår var roligt eller om det var lite gränsfall,,, Vi sitter i soffan och K skiner plötsligt upp och säger nåt i stil med "mamma maka min dodis?" vilket då föga förvånande betyder om jag vill smaka på hans godis. Det som däremot var lite förvånande var ju att han inget hade,,och när jag påpekar detta så vänder han sig om mot fönstret och börjar gräva lite i persiennen - eller persienn, men ja ni ser ju på bilden

 

och där hade han en liten gömma, några torra bullkanter och en ostbit! Klart jag frågade vad sjutton han hade mat gömt där för- varpå han svarar att han måste det annars äter Vera upp allt för honom,,,

 

det första jag kan säga är i alla fall att det är tur att inte Vera upptäckt det hela för då skulle vi inte ha kvar några persienner alls :-) Och visst är det väl fyndigt av honom. Men kanske måste jag ändå se till att upprätthålla bättre ordning, kan ju inte vara djungelnslag som gäller här hemma. Och barnen får ju faktiskt inte sno från hundarna när dom äter- det är jag ju noga med- så varför låter jag det vara tvärtom? skärpning Maria


 
 
Tina

Tina

14 oktober 2011 14:54

hoppsan...

http://www.tinric.com

 
Diana

Diana

14 oktober 2011 15:00

hahaha gud vad vi skrattade på jobbet :P

http://ylleulla.blogg.se

 
Liza

Liza

14 oktober 2011 15:25

Hihi rolig fredagsunderhållning i läsväg blev det i alla fall ;)

http://witastaff.blogg.se

 
Ingen bild

Sophie

14 oktober 2011 23:29

Haha, lite roligt måste jag erkänna att det var. Han är iallafall fyndig, charmig och otroligt gullig. Hoppas ni får en bra helg. Kram Sophie, Fredrik och Selma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 9 april 2018 16:54

Under en heldag så kommer ni få prova på allt vad viltspår innebär.. ingen förkunskap krävs alls utan detta är en kurs inriktad just för nybörjare alt att man provat på lite men känner att man behöver ytterligare stöd.    Det är verkligen en perf...

Av Maria - 24 mars 2018 09:26

Hej och varmt välkommen till Garpenborgs kennelträff fredagen 30e mars Här kommer vi försöka sammanfatta allt ni kan tänkas behöva veta inför dagen    Var? Stockholms Hundsportcentrum i Uppl.Väsby (vägbeskrivning i separat fil) När? Vi börja...

Av Maria - 14 mars 2018 15:48


Den stolte fadern

Av Maria - 14 mars 2018 15:31


HD:B ED:ua Öga:ua L2HGA&HC: Gen.clear BPH: genomförd, skottfast Mamma till kennelns K3 kull ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards