garpenblogg

Direktlänk till inlägg 22 december 2009

Min galenpanna

Av Maria - 22 december 2009 14:45

måste bara delge lite av Veras senaste hyss som består av ett stycke svalt lypsyl. Som tur är "skalade" hon lypsylet först, och av resterna att döma så tror jag inte hon fått i sig nån plats. Men helt säker kan man ju aldrig vara när det gäller henne. Det lukade gott om hennes andedräkt i alla fall, och Madame Frida på Deveritas säger att det enda som händer är att det som kommer ut andra vägen får en glansig lyster *ler* Och det kan faktiskt både jag & Vera pera leva med.

Värre var det igår när vi skulle dammsuga under soffan, den är 3sitsig och TUNG. Och vem tror ni smet in precis utom synhåll när jag ställde ner soffan om inte Vera! Det tog nån sekund innan jag fattade vad det var för desperata krafsningar jag hörde, stackars lilla Vera, men hon verkade rätt oskadd ändå. Hade kunnat sluta illa. Orsaken till att hon tog denna risk är att Matthias tappade en påse polly häromdagen och några pollysar ramlade in under soffan. Vera såg sin chans till att äntligen få tag i dessa. Choklad är ju som ni vet en av Veras favvo grejer att sätta i sig,,, Nå, man måste vara positiv- vi slapp magpumpa henne :-)

  


  

 
 
Kristin & Buster

Kristin & Buster

22 december 2009 16:59

Lilla tok-Vera *asgarv*. Fast jag förstår att hon ville ha Pollyna, för dom är sååå ruskigt goda :)

http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

22 december 2009 19:07

Lypsyl är faktiskt en favorit här hemma också.....

http://winniehurst.bloggagratis.se

 
Tina

Tina

24 december 2009 01:08

Men..Verisen.. Grattis hela familjen till superfina valpar och till fina tok-Vera som blivit mormor igen :0) Ja, klart man vill ha lite uppmärksamhet mitt i valpyran...
Puss och kram och tack för fina julkortet!
Hoppas snart få konstatera att några små fina F-valpar är på jäsning också, ännu är det rätt oklart...Ha en skön och lat och FRISK! Jul ! (hoppas ni har snorat klart nu)
Vi hörs och ses när knäcken är uppäten!

http://www.tinric.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 9 april 2018 16:54

Under en heldag så kommer ni få prova på allt vad viltspår innebär.. ingen förkunskap krävs alls utan detta är en kurs inriktad just för nybörjare alt att man provat på lite men känner att man behöver ytterligare stöd.    Det är verkligen en perf...

Av Maria - 24 mars 2018 09:26

Hej och varmt välkommen till Garpenborgs kennelträff fredagen 30e mars Här kommer vi försöka sammanfatta allt ni kan tänkas behöva veta inför dagen    Var? Stockholms Hundsportcentrum i Uppl.Väsby (vägbeskrivning i separat fil) När? Vi börja...

Av Maria - 14 mars 2018 15:48


Den stolte fadern

Av Maria - 14 mars 2018 15:31


HD:B ED:ua Öga:ua L2HGA&HC: Gen.clear BPH: genomförd, skottfast Mamma till kennelns K3 kull ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards