garpenblogg

Direktlänk till inlägg 1 april 2009

Små småttingar

Av Maria - 1 april 2009 16:02

Ulla är en helt enastående mamma, på alla vis.

Idag var Rex med familj på besök och Ulla uppskattade inte Mr Rex alls. Hon stack ut sin söta nos genom spjälorna i grinden och visade alla tänderna. Rex som är en kavat herre, framförallt när det gäller brudar, vad gjorde han,,, jo han dristade sig till att SLICKA på Ullas blottade tandrad. Ja, hade jag haft kameran redo i det läget så hade jag nog fått bilder att deltaga i en fototävling med *skrattar*

och förstås: tack alla för era gulliga kommentarer till mina tidigare inlägg!

 
 
Ingen bild

david

1 april 2009 16:26

Haha.. Så det är inte bara Hedda som är en överbeskyddande mor? ;)
Vilka små pluttisar!

 
Ingen bild

Maria

1 april 2009 18:51

Näe precis, Hedda är i gott sällskap ;-)

 
Marianne

Marianne

1 april 2009 19:02

Han gjorde VAD??!! Hur mycket jag än tycker om Rex vet jag inte om det vittnar om någon högre intelligens, he he :-)

http://winniehurst.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elvira

1 april 2009 19:40

Grattis till urfina små puppar :-D kan gotta mig här ibland härliga bilder via Enzo & Sarah -det är ju toppen ju!

Ses vi inte förr så ses vi säkert i Blåkulla... ha det så gott med alla små.

 
Ingen bild

Maria

1 april 2009 22:11

haha, jag VET! visst är det lustigt, men när det gäller Rex & tikar verkar det som om han är beredd på att stå ut med vadsomhelst samt chansa friskt. Vi får skylla det på hans första flamma Saga som lärde honom den hårda skolan ;-)

och Elvira, kul att du hittat hit! Klart vi ses i blåkulla :-) Förresten var vi och hälsade på dina första uppfödare: Herr & Fru Tercha häromdagen,,,eller ja,,,mest var det förstås Morris vi hälsade på :-)

 
Diana

Diana

1 april 2009 22:35

Hej, vill bara säga att alla på jobbet följer ulla och valparna via valpcamen. Den är igång hela dan vi är på jobbet.
Pussa min tjej och hälsa att jag kommer snart och hälsar på igen.
Kram

http://www.barkyhunddagis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 9 april 2018 16:54

Under en heldag så kommer ni få prova på allt vad viltspår innebär.. ingen förkunskap krävs alls utan detta är en kurs inriktad just för nybörjare alt att man provat på lite men känner att man behöver ytterligare stöd.    Det är verkligen en perf...

Av Maria - 24 mars 2018 09:26

Hej och varmt välkommen till Garpenborgs kennelträff fredagen 30e mars Här kommer vi försöka sammanfatta allt ni kan tänkas behöva veta inför dagen    Var? Stockholms Hundsportcentrum i Uppl.Väsby (vägbeskrivning i separat fil) När? Vi börja...

Av Maria - 14 mars 2018 15:48


Den stolte fadern

Av Maria - 14 mars 2018 15:31


HD:B ED:ua Öga:ua L2HGA&HC: Gen.clear BPH: genomförd, skottfast Mamma till kennelns K3 kull ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards