garpenblogg

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Maria - 8 mars 2013 08:45

Många av er har redan hört och många av er är lyckligt ovetandes om vad som hänt de senaste dagarna. Det är inte min mening att ge någon redogörelse ur mitt perspektiv här på bloggen, men samtidigt är bloggen en del av min kontakt med er alla och en del av min kennel så det känns fel att helt låtsas som ingenting medans bloggtystnaden & mail&telefontystnaden bara ökar.


Jag är mitt i en separation just nu, med allt vad det innebär och mer därtill. Min starka önskan redan från start har varit att det hela ska skötas så snyggt som möjligt för barnens skull, för hundarnas skull och för alla andras oxå. Dessvärre ser det ut som att det hela blir en sådan där "soppa" som de flesta kloka människor skulle skaka på huvudet åt. Men vad gör man? Här sitter jag,,,,fortfarande med en svag förhoppning om att så få som möjligt skall komma ikläm.


För de som är intresserade av min version så får ni gärna kontakta mig, men jag kommer inte basunera ut den till höger & vänster till människor som inte bett om att få höra. Jag har full respekt för att alla som vill är vuxna nog att kunna bilda sig en egen uppfattning och jag avkräver inte av någon att välja sida. Livet fungerar inte så.


Jag har tack vare hundarna lärt känna så oerhört många fina människor att tårarna rinner bara jag tänker på det. Så mycket kärlek som jag fått dessa senaste dagar är helt makalöst! Det känns som om jag är inbäddad i varma famnar och så fort som paniken kommer så finns det någon där som fångar upp, antingen rent fysiskt eller med ett samtal eller sms. Jag är så oerhört tacksam att jag inte med ord kan formulera det.


Mitt mål nu är att överleva dagen och vara ett stöd för mina två underbara pojkar. Vad gäller kenneln så är den min och alla ni valpköpare bestämmer själva vem ni vill kontakta om ni har bekymmer eller glädjeämnen ni vill dela med er av, vill bara säga att jag finns här för er nu, precis som tidigare.


kram

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards