garpenblogg

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Maria - 16 september 2011 16:09

den här bilden tycker jag så himla mycket om!

Tina med sin Ärtan & Liza med sin Wita på väg till bilen från utställningsplatsen i gimo

 

Av Maria - 16 september 2011 07:28

Trevlig resa dit, trevligt sällskap på plats, trevliga resultat och tillika trevlig hemresa


börjar med resultaten i samma ordning som dom gick in i ringen

Garpenborg's Hans Majestät "Vilde" V.G

Garpenborg's Gregorious "Josef" BIR
Garpenborg's Globetrotter "Totte" 4a bästa hane

Garpenborg's Elodie "Barbro" 2a bästa tik, cert & reserv cacib

Garpenborg's Ärtan excellent och 4a i öppenklass

Garpenborg's Wanessa "Wita" 1a öppenklass, 4a bästa tik

Garpenborg's Underverk "Vera" BIM


bilderna däremot kommer inte i ordning :-)

 

ovan Sofia med Totte och Marianne med Josef

nedan sitter jag med Barbro

 

en glad Marianne och titta vilken härlig blick den finska championhanen har :-) Men han är säkert glad för sitt cacib  

nedan fine Vilde som faktiskt visade sina tänder denna dagen- framsteg!        ovan & nedan gulliga Ärtan med tillhörande gulliga matte Tina    

ovan sitter jag med Wita och nedan ser ni Vildes gulliga matte Carina - Carina och jag känner varandra sedan hundra år känns det som. Vi arbetade ihop, hum,,,,var det runt 1997 kanske - nej hennes första hund från mig föddes  1997 Korad Garpenborg's Nirvana- så då  kanske vi lärde känna varandra 1996- har det någon betydelse nopie dopie jag lämnar frågan åt sitt öde :-)   ha ha, jag försöker dämpa min 7åriga tokiga tik    

ärtan ovan och Wita nedan

 

nedan Josef fortsätter med sin vana att sitta på sin handlers fötter    

Josef ovan och Vilde nedan     Ärtan både ovan och nedan. Tina & Liza dom två rallybrudarna    





Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards