garpenblogg

Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av Maria - 21 augusti 2014 22:04

Plockade (mot bättre vetande) en bukett med klöver i morse när jag var ute med hundarna - har svårt att låta bli när jag går över ängarna och ser alla blommor som fortfarande blommar. Fast sedan är d påfrestande att manövrera åtta starka pigga glada staffar med bara en hand längs vägen hem :)
Men nu njuter jag av dem, och av trötta hundar

Det finns så mycket att klaga över och uppröras över om man vill, men om man inte vill så går det att bara titta på en enkel bukett blommor och känna sig privilegierad <3

Btw så räddade jag & Diana en tax från att bli överkörd idag. När vi väl hittade ägaren (som inte ens undrade vart hennes hund var) så tog hon väldigt lätt på det hela och kallade hunden ung och dum, jag höll mig från att tala om för henne vem som egentligen var dum,,,

Nå den överlevde och jag och alla ni som läser har överlevt den här dagen - ta hand om er därute <3

En extra puss till min älskade Matthias idag- du vet varför <3

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards