garpenblogg

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Maria - 7 april 2014 12:04

ja hon har en del olika ljud för sig, de betyder förstås olika saker. Detta ljud som jag fick med lite av på filmen, är det ljud hon gör när hon känner den ljuva doften av rådjur. Pga kongen i munnen så blir det lite resonans i det hela. Ibland kan jag, trots att jag borde veta bättre, tänka att "den här gången inbillar hon sig nog"

Men för den med god syn så brukar alltid rådjuret uppenbara sig - för i närheten är de alltid när Vera säger det :-)



 


Av Maria - 7 april 2014 11:43

fattar inte hur det är möjligt, men tydligen så har jag glömt (eller så har den fallit bort) att lägga upp Garpenborg's Öjvind "Buddha" blogg bland länkarna!

Den som dessutom uppdateras ofta till skillnad från många av de andra (känn ingen press:-) Mängder av oerhört vackra och stämningsfulla bilder, inte bara på Buddha utan en härlig mix helt enkelt. Välkommen in och njut lite av deras liv:


JULIA E & BUDDHA


den fantastiska bilden nedan är tagen av samma fotograf som bannern, dvs Buddhas dagmatte/ar. Cecilia & Maja Thente


 






Av Maria - 7 april 2014 11:34

och det firas med att jag gottar mig i bilder på min söta älskling och hon gottar sig med ett gristryne   


först var hon en liten underbar tjej

   


och nu är hon en lika underbar stor tjej

   

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards