garpenblogg

Alla inlägg under november 2013

Av Maria - 24 november 2013 18:52

Julkalender till barnen och nytt spännande godis till hundarna- lady DI vad säger man? Kram!!! <3

Av Maria - 23 november 2013 00:57

R2 kullen tillbringade ett par timmar på djurakuten med oss idag, av någon anledning tar det alltid längre tid än man tror att idmärka, vaccinera och besiktiga. Och iom att denna kullen, likt Q2, är med i premune studien så tillkommer även blodprovstagning

I alla fall så var behållningen att få träffa Tösens matte Åsa och surra en stund   Ja bortsett från att det förstås var en behållning att kullen var friska och fina :-) ett yttepytte navelbrock vad det som fanns att skriva upp, annars nada. Man är bortskämd med friska valpar och det är jag tacksam över

               


och klart att man vill leka med utrustningen :-)


 


Av Maria - 21 november 2013 15:54

trötta valpar <3
Detta uppnås enklast medels besök av många hundälskade tjejer på en och samma gång - kul att ni kom förbi, Diana, Denice, Tina, Vega & Leia!

Var är då den lilla Riola kan man undra. Jo hon hade hittat en lite mer privat sovkupe :)

Av Maria - 16 november 2013 18:16

Och likaledes lyckliga barn efter en e-middag på Solvalla <3 alla tre skrek av lycka när hästarna rusade förbi, förstår dem. Det är en mäktig känsla att stå ända framme vid banan när de passerar
Glass & läsk hos mormor, lekplatsbus och ponnykörning har om inte annat resulterat i att jag är helt slut :)

Av Maria - 16 november 2013 10:37

Kom på besök och vi hade det osedvanligt trevligt om jag får säga det själv, tiden bara rann sin väg :) Garpenborg's Ramses är den lille r2 bebben som får äran att flytta hem till dem. Tilltalsnamnet är inte helt klart, men tankarna kretsar kring Conny, Sonny, Ronny, eller kanske Cliff och jag måste säga att jag gillar alla deras förslag :) :)

En syskonkram

Av Maria - 15 november 2013 09:30

Garpenborg's Ramona "Hulda" mötte sin matte och extra husse för första ggr häromdagen. Kärlek vid första ögonkastet tror jag bestämt att det kallas. Nästa samma känsla fick jag när jag såg hur gästerna tog till sig min älskade Vera på ett sätt som inte alla gör :)
Vera som ju är valparnas gammelmormor var Mao nöjd med valet av ägare <3

Rottweilermänniskor, det är bra människor det <3

Av Maria - 14 november 2013 18:10

       Romulus & Remus

Av Maria - 14 november 2013 15:43

har nog knappast ungått någon som följer bloggen. Därför kanske ni förstår den totala lyckan som infann sig hos 3åringen när hans pappa kom hem med denna från tyskland   


frågan är vilken man ska välja,,, 

 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards