garpenblogg

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Maria - 22 januari 2013 22:48

min mobil hade slut på lagringsplats, det som tog mest plats var alla dessa videsnuttar jag hade. En del kunde vara skoj att lägga ut här men av ngn puckad anledning så har jag filmat 85% från fel håll och trots en hel del kämpande så lyckas jag inte klura ut hur man gör för att vända dem. Tills vidare bjuder vi på ännu fler mobilbilder



som oftast sitter/ligger jag i soffan begravd under barn & hundar   


Kalle & Kristoffer njuter av sommaren (Kalle som då kallades för SIMMIS av Kristoffer- tur att han glömde bort det sedan)

     


jag & barnen på en dagsutflykt till Torö, Backebo där min mamma, min moster och min mormor har sommarställe

 


på Torö välter vildsvinen soptunnorna och förser sig, därav min mammas beslutsamhet att vildsvinssäkra sin tunna :-)

 


grottmålning i lekstugan på Backebo :-)

 


Alexander med sin favoritperson i världen   

 


en till på söta Lucille

 


Ärtan är här och busar med Kalle

       


familjen väntar på mig utanför konsum :-)

   

Av Maria - 22 januari 2013 20:53

obs- varning för känsliga läsare att det är en hel del barnbilder :-)


först ut är bilden från förra årets monter på Stora sthlm. Barnen är våra och hundarna är Sofias ;-)

 


dec 2011 Alexander myser med Yoyo

   


barn & hundar på Matthias jobb

   


två fina bilder på Elins Myra

   


Sofia med Totte på grand   

 


Alexander har somnat bakom mig i soffan

   


Vera med sin dotter Ulla, dräktig med C kullen

 


Aliz med K2 kullen i magen på promenad med mig & Vera

 


här firar vi något - minns inte vad men det har ju varit en hel del höjdpunkter under året som gått :-)

 


mms från Sofia, hon och hennes killar har varit och gjort anlagsprovet i viltspår

 


Sötaste Myra (Garpenborg's Fourmi)


 


mms från Elin när hon & Nosa vunnit ett lopp!

 


Ånnas bebisar medans Laban ännu var i livet   

 


Ulla myser med sin favorit Matthias (som vanligt till syster Yoyos stoora förtret)

 


detta är Ä kullens farmor som vi hade lyckan att träffa på midsommarafton

 


finaste Garpenborg's Lucille

   

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards