garpenblogg

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Maria - 28 juni 2012 12:11

i alla fall tyckte jag det i morse, tills jag kom på varför alla log så infernaliskt


 

I vanliga fall går jag ju med flera hundar åt gången, och då är det ju alltid staff eller nu rottis med i gänget, men idag fick Tessan en ensam promenix

så här måste alltså "vanliga" hundägare ha det,,,,

nå, tur att jag inte är så social av mig och således klarar mig utmärkt utan att prata med en massa främmande människor som man inte har något gemensamt med :-)

Staffen= den galet sociala rasen, perfekt för icke lika sociala ägare

(och nej då räknar jag inte med valpar, valpar lockar alltid fram folk som vill klappa oavsett ras på valpen)


Av Maria - 28 juni 2012 11:27

mot en massa GOOODIS *mohaaahaaa*

 


näe- skämt åsido- TACK Diana för allt gott. Alltid en fröjd att passa dina hundar, barnen blev heeelt galna när de såg klubborna. Skumpan hoppas vi på att snart hitta en orsak till att öppna    

Av Maria - 28 juni 2012 11:17

bort att lägga ut. Det är från i maj någon av dagarna då solen sken :-) Yoyo & även Vera älskar att leka med barnen i den lilla plaskbaljan, dock vill båda fånga leksakerna som finns i baljan och barnen vill helst ha sina leksaker kvar. Ett visst upplägg för både lek och bråk mao. Dessa härliga bilder avslutades dessvärre med gråt då Yoyo (som aldrig är speciellt mån om att vara försiktig) tog tag i någon leksak OCH även i Kristoffers fingrar som de facto höll i leksaken

:-( Balansgång det där, att låta dom ha skoj ihop och samtidigt se till att alla leker på ett bra sätt, ibland går det utmärkt och ibland inte.

Ulla var lite nyfiken, men nöjde sig med att kika

 


 


   


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards