garpenblogg

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Maria - 13 februari 2012 15:15

min dator har tillfälligt lagt av (strömkabeln trasig) så nu sitter jag på annat ställe i huset och ägnar mig åt mailrensning. Behövligt kan jag säga, himmel vad många människor det måste finnas som med rätta kan säga att jag är oförskämt dålig på att svara på mail. Pinsamt. Och samtidigt finns det ju oskrivna regler om att det ju knappt kan vara någon idé att nu sitta och svara på årsgamla mail med ett "ledsen för sent svar" Det måste ju max vara en månad på det? Alltså den ursäkten funkar väl bara om mailet är max en månad gammalt,,,,?

Kan trösta mig med att vi har många duktiga uppfödarkollegor som istället fått ta hand om dessa säkert alldeles ypperliga spekulanter. Men nu med två kullar inplanerade så måste det bli ändring på denna sak- annars sitter vi där med huset fullt av vilda staffebebisar som metodiskt äter upp vår inredning :-)

 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards