garpenblogg

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Maria - 2 juni 2011 23:38

trots flera varv runt amstaffringen tog det ända tills efter utställningen var klar innan jag hittade Blenda & Carro! Carro har ju båda raserna och dagen till ära var Blenda med och kikade på alla vänstervarvare :-) I alla fall var det underbart att se den lilla svartvita gullungen i sådan toppenkondition, med tillhörande blänkande päls och samma mattekärlek lysande ur ögonen som alltid. Vi tackar matte Carro för att hon skickade bilderna, fotografen är Camilla Olsson          


Av Maria - 2 juni 2011 13:57

Stort GRATTIS alla D barn på er 2års dag!

så här såg ni ut förra året :-)

  Esther har hunnit med att bli mamma sedan sist, hos kennel Vingstaff- grattis! Så alla ni andra är mostrar och morbröder nu :-) Bianca är förhoppningsvis dräktig hos kennel Snapstaff, vi håller tummarna för det!

Hoppas ni fått massor av godis idag

kram från oss

Av Maria - 2 juni 2011 11:53

Idag är utan att ljuga första dagen på kanske 6mån, 1år,,,eller 2år som jag vaknar UTVILAD! Båda barnen sov till NIO! Det är så otroligt att jag inte vet vad som hänt, kan någon vänlig skäl smygit in och drogat dem, eller var det vår sena trip till Kista galleria igår kväll som tog knäcken på dem? I så fall ämnar vi åka dit varje kväll :-)

Bilden nedan är alltså hur jag brukar känna mig- och nu: PIGG! Vad ska man hitta på? The sky is the limit!

   


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards