garpenblogg

Alla inlägg under mars 2011

Av Maria - 20 mars 2011 15:31

Bärsele Babybjörn synergy, svart. Nypris 1295kr mitt pris 600kr (blocket idag 2st ute för 750kr st)

varför ångest? jo, detta borde ju innebära att det ej blir fler bebisar,,,inga fler bebisar innebär ingen möjlighet till en dotter,,,vilket i sin tur innebär att jag aldrig kommer bli mormor,,,ville så gärna bli mormor,,, Dessutom innebär inga fler bebisar att jag är gammal, är man gammal dör man snart,,,


sedan finns det förstås värre saker här i världen. Det fattar jag oxå :-) Man kan drabbas av all möjlig och omöjlig skit. Och dö, ja det ska vi alla göra förr eller senare- jag hoppas på senare- och jag får satsa på att bli världens bästa farmor, om jag har turen att bli det!

tjohopp

 

Av Maria - 19 mars 2011 15:36

titta så hemmastadd Eros redan ser ut, bara timmar efter att ha kommit hem :-)

härligt

  

Av Maria - 19 mars 2011 14:15

sist igår kväll åkte Qlura hem till sin nya familj bestående av matte Micha och morbror Benji. Benji hängde med in då han ju är Sessans bästis, och det märktes verkligen på Sessan, hon omfamnade sin brorsa och for runt som en raket. Helt klart en dam som föredrar killar före tjejer :-)

Qlura fick direkt en snygg outfit och med gårdagens väder var det en klok idé. Söt som fasen blev hon i den, matchade sin matte. Rapporter från Micha lyder att allt gått prima, vi trodde inte annat heller. Så JÄKLA skoj att få omfamna "gamla" valpköpare som nya igen *stolta* Fast det kanske inte märktes så mycket på oss igår för vi hade fått sova kanske en 4 timmar natten till igår, och med en maxsömn på 6 timmar per natt så klarar man knappt av en riktigt dålig natt.

Nå, nu ska här klippas klor på Sessan och kanske ett bad oxå, för hon ska få åka hem till sin husse idag, på återhörande!

      

  

morbror Benji (Garpenborg's Överman)  

Av Maria - 19 mars 2011 10:30

två små tikar låg sedan tätt ihop och undrade vad sjutton som hände. Visserligen bara i några få timmar, men ändock

  

Av Maria - 18 mars 2011 21:38

sin kos ända bort till Solna!

även det gick strålande, en cool kille som försvann genom ytterdörren med två lika coola hussar (i skrivande stund har ett mms med en sovandes eros på en kudde inkommit, i bakgrunden sitter två småhussar & kollar på tv) Underbart!

      

Av Maria - 18 mars 2011 18:45

Nuwa var först att åka hem idag, hon har ett sånt toppenhem så det känns hur skoj som helst. Förstås :-) Så känner vi alltid- glädje över de små livens flyttar! Vi fick en vacker blomsterbukett och bjuder här på lite bilder från flytten. Lycka till i ditt nya hem Nuwa!

    

Av Maria - 18 mars 2011 05:31

Nu har flyttdagen kommit! Tre av fyra lämnar barndomshemmet och jag känner att jag hade velat gjort MER, fotat mer, pussat mer, lekt mer,,, Men jag vet ju att dom haft det bra, ingen tvekan om det. Är bara ovan att inte kunna ägna 100% åt att vara just hunduppfödare. Matthias har ju varit hemma på förmiddagarna medans jag jobbar, så valparna har det inte gått nån nöd på. Anyhow så var vi och ögonlyste igår, åkte med min goda vän Annika och det var nice att för en gångsskull vara på albano utan båda barnen med :-) Alla valparna var UA på sina lustigt färgade ögon. Vet.besiktningen visade på samma UA resultat så dom är verkligen redo nu.

Här lite bilder från igår

          

Av Maria - 16 mars 2011 05:43

tiden går som vanligt fort och I kullsflytten närmar sig. Men denna gången är det lite annorlunda då en av tjejerna ska stanna hemma hos oss, inte utan att det känns både roligt och oroande. Det är ju svårt att få ihop saker & ting som det är och nu ytterligare en familjemedlem- nå det ska nog funka, vi får se till att det funkar helt enkelt.

I alla fall var dom på besiktning igår och alla var lika pigga & krya som dom ser ut för blotta ögat, skönt! På torsdag är det ögonlysning på schemat. På tal om ögonlysning så var Sofia iväg med sin ståtlige Alfons & lyste honom igår med resultatet UA. Lovely! Inte givet när man är snart 7år gammal. Go Alfons!




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards